المپیک پاریس و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی-راهبرد معاصر
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

المپیک پاریس و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی

المپیک پاریس پایان یافت، اما زشتی‌های بی‌مانند رفتار دوگانه غرب در برخورد با حقوق بشر و قاتلان کودک‌کش صهیونیستی برای همیشه تاریخ بر جای خواهد ماند.
ملیحه زرين پور، کارشناس مسائل اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 14
کد خبر: ۲۵۴۳۱۸

المپیک پاریس، صحنه محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ المپیک پاریس 2024 به اتمام رسید، المپیکی که شادی های بسیارش تحت تأثیر ناخوشی های حضور رژیم کودک کش صهیونیستی در لباس ورزشکاران المپیکی قرار گرفت.

المپیک یکی از مهم‌ترین رده‌های مسابقات ورزشی جهان است که ورزشکاران حاضر در آن بعد از مسابقات پی در پی و حضور در اردوهای طولانی مدت، بالاترین میزان آمادگی برای حضور در رقابتی بین المللی را به همراه روحیه ای ورزشکاری و پهلوانی به دست می آورند.

از صحنه های زیبای المپیک پاریس می توان به تشویق تمام قد تماشاگران از کاروان ورزشی هشت نفره تیم فلسطین با چفیه فلسطینی و نماد پیروزی یاد کرد


المپیک پاریس ۲۰۲۴ در عین حضور قهرمان و پهلوانان سراسر دنیا شاهد رژه قاتلان رژیم کودک کش صهیونیستی بود؛ قاتلانی که ماه هاست در حال قتل عام کودکان و زنان فلسطینی و نسل کشی مردم غزه هستند، دست از جنایت‌های جنگی علیه آوارگان چادرنشین برنمی‌دارند، چادر آوارگان را هدف موشک قرار می‌دهند و مردم را قتل عام می کنند.


زشتی ها و زیبایی ها

تیم رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی در این دوره از مسابقات المپیک حضور یافت، اما با توجه به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اعتراض مردم آزادی خواه دنیا را به همراه داشت و حتی بسیاری از چهره‌های ورزشی، هنری و سیاسی جهان کنار مردم کشورهایشان به شدت المپیک پاریس را به دلیل حضور این تیم از قاتلان مورد نقدهای بسیار قرار دادند. حتی در آغاز المپیک شاهد هو شدن این تیم از سوی مردم و تماشاگران حاضر در پاریس بودیم.

از صحنه های زیبای المپیک پاریس می توان به تشویق تمام قد تماشاگران از کاروان ورزشی هشت نفره تیم فلسطین با چفیه فلسطینی و نماد پیروزی یاد کرد.


حمایت جهانی از فلسطین

استقبال زیبای مردم جهان از حمایت بین‌المللی از مظلومیت و حقوق حقه ملت فلسطین و انزجار از رژیم قاتل حکایت دارد. قاتلان صهیونیست به کودک کشی و کشتار و جنایت خود افتخار می کنند؛ لذا می توان حضور نظامیان و کودک کش‌های صهیونیست در لباس ورزشکار در بازی‌های المپیک پاریس را لکه ننگی بر پیشانی دولت فرانسه و المپیکی در کلاس جهانی دانست.

در نقطه مقابل، در جنگ اوکراین و با وجود حمایت های بین المللی از اوکراین؛ ورزش روسیه و بلاروس تحریم و از حضور ورزشکاران این دو کشور در میادین جهانی جلوگیری شد. در پاریس ورزشکاران نظامی صهیونیست نه تنها منع نمی‌شوند، بلکه از سوی دولت فرانسه شبانه روزی محافظت می شوند.


ایران مقتدر در المپیک پاریس

ایران اسلامی به عنوان حامی اصلی فلسطین و با شعار «صلح برای کودکان» در المپیک شرکت کرد تا تلنگر و هشداری برای بیداری سازمان‌های حقوق بشری و حامی کودکان برای حمایت از ۱۷ هزار کودک شهید در نوار غزه باشند ‌.

از دیگر زیبایی های المپیک حضور مقتدرانه ایران بود. از شیربچه های شمال تا پهلوانان جنوب همه رفتند تا دستاورد زیبایی نه تنها با کسب طلا و نقره ها، بلکه حضوری برای اثبات اقتدار ایران اسلامی داشته باشند.

ایران در سی و سومین دوره بازی های المپیک فرانسه سه مدال طلا، 6 نقره و سه برنز و در مجموع ۱۲ مدال کسب کرد و در رده بیست و یکم قرار گرفت. این مدال ها و رتبه ارزشمند از نگاه مردم ایران جنبه مهمی از اقتدار و پیروزی بود.

در این دوره المپیک آمریکا با ۴۰ مدال طلا، ۴۴ نقره و ۴۲ برنز صدرنشین شد. چین با ۴۰ مدال طلا، ۲۷ نقره و ۲۴ برنز در رده دوم و ژاپن با ۲۰ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۳ برنز در رده سوم قرار گرفتند و درنهایت المپیک پاریس با خیانت به کودکان فلسطین پایان یافت.



زشتی های ماندگار

المپیک پاریس پایان یافت، اما زشتی های بی مانند رفتار دوگانه غرب در برخورد با حقوق بشر و قاتلان کودک کش صهیونیستی برای همیشه تاریخ بر جای خواهد ماند و زیبایی های همچون هو شدن صهیونیست ها روی رود سن و حمایت تماشاگران از ورزشکاران فلسطینی و تکرار شعار آنها جاوید می‌ماند.

پنج حلقه به هم پیوسته المپیک نشان دهنده پنج قاره، نماد صلح و زندگی در کنار یکدیگر است و قطعاً این صحنه ورزشی و پهلوانی جهانی جایی برای آدم کش‌ها و نظامیانی که تفریحشان کشتار و قتل عام کودکان بی‌گناه است، نخواهد بود. 

المپیک پاریس پایان یافت، اما زشتی های بی مانند رفتار دوگانه غرب در برخورد با حقوق بشر و قاتلان کودک کش صهیونیستی برای همیشه تاریخ بر جای خواهد ماند


ایرانی ها در این دوره از المپیک مدال های رنگارنگی کسب و مقتدرانه با رقبای خود مبارزه کردند؛ برخی شیرزنان و شیرمردان سرزمین کهن ایران غرش شادمانی داشتند، برخی دیگر از شادی گریستند و برخی پایکوبی کردند.

المپیک پاریس پایان یافت، اما ثابت کرد غربی ها با همان نگاه دوگانه تبعیض آمیز حقوق بشری چشم بر شهادت ۱۷ هزار کودک فلسطینی بستند و دست دوستی به رژیم کودک کش صهیونیستی دادند. ماجرای کثیف کودک کش ها و حامیان غربی شان به همین جا ختم نمی‌شود و پیامدهای دیگری به همراه خواهد داشت که باید منتظر ماند و شاهد بود. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده